دانلود آهنگ زانیار خسروی بدون تو ریمیکس

Download Music Xaniar Khosravi Bedoone To Remix

آهنگ زانیار خسروی بنام بدون تو ریمیکس

بدون تو شبام پر از غم و سرماست

آره بدون تو ته راهمه ته دنیاست

ترانه و آهنگ: زانیار خسروی + ریمیکس: مهرداد

دانلود آهنگ زانیار خسروی بدون تو ریمیکس

متن آهنگ بدونه تو ریمیکس از زانیار خسروی

اگه به تو نمیگفتم حرفمامو

اگه نمیگفتم چقد دوست دارم

الان بودی

شاید اگه نمی فهمیدی اینو

که تو رو زیادی از حد دوست دارم

الان بودی

مثه یه سایه همرات اومدم

مطمئنشم که توو آرامشی

نمی دونستم خسته ات می کنم

یه روز

تو رو اگه کمتر می دیدمت

اگه می ذاشتم دلتنگم بشی

اینجا بودی کنارم هنوز

بدون تو شبام پر از غم و سرماست

Bedoone To Shabam Por Az Gham O Sarmast

آره بدون تو ته راهمه ته دنیاست

Are Bedoone To Tahe Rahame Tahe Donyast

بدون تو شبام پر از غم وآهه

اگه تنها بری می بینی آخرش

اشتباهه آره این گناهه

 ترانه بدونه تو ریمیکس از زانیار خسروی

نگرانت می شدم

نمی دیدمت حتی چند ساعت

به بودن تو

دلم عاشقونه کرده بود عادت

ولی فایده نداشت اون همه تلاش

تو رسیده بودی به آخراش

از خدا می خوام

روزات بگذره خوشحال و راحت

از ته دلم

زندگی رو با عشق می خوام واست

باز خیسه چشام

ولی نمی خوام دل تو بسوزه دیگه برام

بدون تو شبام پر از غم و سرماست

Bedoone To Shabam Por Az Gham O Sarmast

آره بدون تو ته راهمه ته دنیاست

Are Bedoone To Tahe Rahame Tahe Donyast

بدون تو شبام پر از غم وآهه

اگه تنها بری می بینی آخرش

اشتباهه آره این گناهه