loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ عشق دیروز تو پس میدیو من خاطره میشم احمد سلو موزیک جدید احمد سلو با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدعشق دیروز تو پس میدیو من خاطره میشم نیستی جای

حسین بازدید : 60 پنجشنبه 27 شهریور 1399

دانلود آهنگ عشق دیروز تو پس میدیو من خاطره میشم احمد سلو

موزیک جدید احمد سلو با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

عشق دیروز تو پس میدیو من خاطره میشم

نیستی جای تو تنهایی قدم میزنم هرشب

من دیوونه رو داغ رفتنت دیوونه تر کرد

دانلود آهنگ شب و تنهایی تنهاترم کرده بی رحم

شب و تنهایی تنهاترم کرده بی رحم

چشام هر شب از غمش اشک میریزن

آخ چقدر تلخ شدم سرد شدم درد کشیدم

قدر یک عمر تو این چند شب حسرت کشیدم

دانلود دموی موزیک با کیفیت اصلی

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو