loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ توی دریای پر از غم علی رزاقی موزیک جدید و غمگین علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدتوی دریای پر از غم میدونی که بی تو غرفم نفسی نمونده

حسین بازدید : 100 پنجشنبه 27 شهریور 1399

دانلود آهنگ توی دریای پر از غم علی رزاقی

موزیک جدید و غمگین علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

توی دریای پر از غم میدونی که بی تو غرفم

نفسی نمونده واسم دل من شکسته کم کم 

دلت از سنگه نگفتی میشکنه شیشه قلبم

بس که آسمون چشمام میباره اشکاشو نم نم

دانلود آهنگ غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه 

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو