دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی

Download New Music Morteza Pashaei Eshghe Janjali

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام عشق جنجالی

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی

پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی

 

متن آهنگ عشق جنجالی از مرتضی پاشایی

دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مثل فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم

dobarh nor mibarh sr ahsas shirinm msl frhad dioonm sr rah to mishinm

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

ro jld ghlb mjnonm khabar az ashgh jnjali pr az falai khosh rngh hmin fnjon to khali

میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی

mikhoam tnha bshm ba to to ain rozai jnjali darm hs miknm ashgho ye hs sadh aali

یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

ye hsi toi dlm darm ke bin ab o atishm hnoz chizi nmigi to az ain ashob trm mishm

دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مثل فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم

dobarh nor mibarh sr ahsas shirinm msl frhad dioonm sr rah to mishinm

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

ro jld ghlb mjnonm khabar az ashgh jnjali pr az falai khosh rngh hmin fnjon to khali

میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی

mikhoam tnha bshm ba to to ain rozai jnjali darm hs miknm ashgho ye hs sadh aali

یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

ye hsi toi dlm darm ke bin ab o atishm hnoz chizi nmigi to az ain ashob trm mishm

ترانه آهنگ عشق جنجالی از مرتضی پاشایی

دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مثل فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم

dobarh nor mibarh sr ahsas shirinm msl frhad dioonm sr rah to mishinm

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

ro jld ghlb mjnonm khabar az ashgh jnjali pr az falai khosh rngh hmin fnjon to khali

میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی

mikhoam tnha bshm ba to to ain rozai jnjali darm hs miknm ashgho ye hs sadh aali

یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

ye hsi toi dlm darm ke bin ab o atishm hnoz chizi nmigi to az ain ashob trm mishm