loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ من پیرم و دلگیرم از روزگارم سیرم مرتضی جوان موزیک زیبای دنیا از مرتضی جوان با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید آتش زدی بر جان من هر آنچه خواهی م

حسین بازدید : 62 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ من پیرم و دلگیرم از روزگارم سیرم مرتضی جوان

موزیک زیبای دنیا از مرتضی جوان با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

آتش زدی بر جان من

هر آنچه خواهی میکنی تو

مردی جوانی از برم 

من دست تو صد داد و بیداد

خانه نشینم کرده ای آخر چرا ای داد و فریاد

دانلود آهنگ دنیا مرتضی جوان

خانه نشینم کرده ای آخر چرا ای داد و فریاد

من پیرم و دلگیرم از روزگارم سیرم

من زجر دوران دیدم غم دیدم وای دیدم یار

من زجر دوران دیدم غم دیدم وای دیدم یار

دانلود دموی موزیک با کیفیت اصلی

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو