loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ فتانه محسن دولت آهنگ شاد محسن دولت بنام فتانه (فایل صوتی) با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ فتانه محسن دولت من و فتانه دو تا دیو

حسین بازدید : 115 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ فتانه محسن دولت

آهنگ شاد محسن دولت بنام فتانه (فایل صوتی) با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ فتانه محسن دولت

من و فتانه دو تا دیوانه 

دست به دست هم لب رودخانه

دیگه لطفی نداره دیگه کاشانه من

روشنی بخش رقیب چراغ خانه من

حالا فتانه سوزونده جیگر من جیگر من

حالا فتانه سوزونده جیگر من جیگر من

درد بی کسی نشونده بر سر من بر سر من

درد بی کسی نشونده بر سر من بر سر من

دیگه لطفی نداره دیگه کاشانه من

روشنی بخش رقیب چراغ خانه من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو