loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ مثه پیمانه در پیمانه ها می از حجت قائمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : غمی دارم که چارش مرگ یاره دلی دارم جداییش دوایه ست چه فایده عاشقا

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ مثه پیمانه در پیمانه ها می از حجت قائمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

غمی دارم که چارش مرگ یاره

دلی دارم جداییش دوایه ست

چه فایده عاشقان را زندگانی

که یار از یار خود عمری جدایه

مثه پیمانه در پیمانه ها می

مثه پیمانه در پیمانه ها می

همی که میرسد غم داره در پی

خدایا من به مرگ خود رضایم

دمی آسوده کن کی میرسد کی کی کی

غمی دارم که چارش مرگ یاره

دلی دارم جداییش دوایه ست

چه فایده عاشقان را زندگانی

که یار از یار خود عمری جدایه

چه فایده عاشقان را زندگانی

که یار از یار خود عمری جدایه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو