loading...

ام پی تری فول

سن سیز دئدیم اولماز قلبیم دورار ورماز دایانار سئوگیــــــــن یالان یانلیــــــش بیر باشقاسی وارمیش اوودان هریاد باخــــــــــان گــــــــوزدن من بیزی هرکس دن قورودوم آرتیق یئتر بیتسین کاش یادداش

حسین بازدید : 274 شنبه 29 آذر 1399

سن سیز دئدیم اولماز قلبیم دورار ورماز دایانار

سئوگیــــــــن یالان یانلیــــــش

بیر باشقاسی وارمیش اوودان

هریاد باخــــــــــان گــــــــوزدن

من بیزی هرکس دن قورودوم

آرتیق یئتر بیتسین

کاش یادداشیم ایتسین اونودوم

باغلاندیغیم اینسان

اولدون داها یوخسان آقلیمدا

باغلاندیغیم اینسان

اولدون داها یوخسان آقلیمدا

ترجمه فارسی آهنگ ترکی سن سیز ددیم اولماز ↓

بدون تو نمی توانم بگویم

قلبم متوقف می شود

عشق دروغ غلط است

شکارچی دیگری بود

از دید هر غریبه ای

من را از همه محافظت کردم

کاش تمام می شد

فراموش کردم حافظه ام را از دست بدهم

شخصی که با او در ارتباط هستم

تو در ذهنم مردی

شخصی که با او در ارتباط هستم

اگر بدون من زندگی می کنی

شخصی که با او در ارتباط هستم

من می دانستم که تو در دنیای من دروغ می گویی

شخصی که با او در ارتباط هستم

در آخر پشیمان خواهید شد

بدون تو نمی توانم بگویم

قلبم متوقف می شود

عشق دروغ غلط است

شکارچی دیگری بود

از دید هر غریبه ای

من را از همه محافظت کردم

کاش تمام می شد

فراموش کردم حافظه ام را از دست بدهم

شخصی که با او در ارتباط هستم

تو در ذهنم مردی

شخصی که با او در ارتباط هستم

اگر بدون من زندگی می کنی

شخصی که با او در ارتباط هستم

من می دانستم که تو در دنیای من دروغ می گویی

شخصی که با او در ارتباط هستم

در آخر پشیمان خواهید شد

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو