loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ حلقه ات هنوز توی دستم,    متن آهنگ رفتی عشقم از سعید آسایش,    متن اهنگ چرا رفتی عشقم,    متن آهنگ رفتی بدجوری شکستم, &nb

حسین بازدید : 422 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,    متن آهنگ حلقه ات هنوز توی دستم
,    متن آهنگ رفتی عشقم از سعید آسایش
,    متن اهنگ چرا رفتی عشقم
,    متن آهنگ رفتی بدجوری شکستم
,    اهنگ مستم و مستم از همه خستم
,    متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم
,    مستم و مستم از همه خستم شانیکو
,    اهنگ مستم و مستم از همه خستم شانیکو
,    متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم دل و به دریا زدم و عاشقت هستم
,    متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم از شانیکو
,    مستمو مستم از همه خستم دلو به دریا زدمو عاشقت هستم
,    عجب هوایی زیر بارون دوتایی
,    اهنگ عجب هوایی زیر بارون دوتایی
,    متن اهنگ


متن آهنگ آی دده وای وای دده وای شانیکو و ووگار سبحان

هله جوانام ازدی یاشیم یورولموشام شیشیب باشیم ♩♪
ایستیرم ایچیم آشیم آی دده وای وای دده وای ♩♪
تورو دوست دارمت نمیشه که باورت ♩♪
این دل من تا تهش با تو میمونه  ♫♫
هی همه جونمی دواو درمونی ای وای که دلم شده خیلی دیوونه  ♫♫
سوگیلرم آتیب منی وار دولته ساتیب منی  ♫♫
گور نچه آلادیب منی ای دده وای وای دده وای فارسی  ♫♫
مستم و مستم از همه خستم دل به دریا زدم عاشقت هستم  ♫♫

دانلود آهنگ آی دده وای وای دده وای شانیکو / تو رو دوست دارمت نمیشه که باورت

جب هوایی زیر بارون دوتایی ♫♫
دلو از رو به در کردی از وقتی با تو گشتم  ♫♫
هی تورو دوس دارمت نمیشه که باورت  ♫♫
این دل من تا تهش با تو میمونه  ♫♫
هی همه جونمی دعواو درمونی  ♫♫
ای وای که دلم شده خیلی دیوونه  ♫♫

کلیپ تیزر این آهنگ را مشاهده کنید








برچسب ها متن آهنگ حلقه ات هنوز توی دستم متن آهنگ رفتی عشقم از سعید آسایش متن اهنگ چرا رفتی عشقم متن آهنگ رفتی بدجوری شکستم اهنگ مستم و مستم از همه خستم متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم مستم و مستم از همه خستم شانیکو اهنگ مستم و مستم از همه خستم شانیکو متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم دل و به دریا زدم و عاشقت هستم متن آهنگ مستم و مستم از همه خستم از شانیکو مستمو مستم از همه خستم دلو به دریا زدمو عاشقت هستم عجب هوایی زیر بارون دوتایی اهنگ عجب هوایی زیر بارون دوتایی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو