loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ حال دلم خوب نیست از علی صدیقی,    علی صدیقی قلب من,    متن اهنگ علی صدیقی من همونم,    آهنگ علی صدیقی یه آسمون ابری, &nbs

حسین بازدید : 136 پنجشنبه 07 فروردین 1399


,    متن آهنگ حال دلم خوب نیست از علی صدیقی
,    علی صدیقی قلب من
,    متن اهنگ علی صدیقی من همونم
,    آهنگ علی صدیقی یه آسمون ابری
,    متن اهنگ سرد علی صدیقی
,    اهنگ میرسیم بهم علی صدیقی
,    عکس علی صدیقی
,    علی صدیقی یه من یه تو
,    علی صدیقی حق نداری
,    متن آهنگ
,   


متن آهنگ علی صدیقی حال دلم

 

حال دلم خوب نیست یکی توو گذشته هام بود نیست

عاشقشم چه تلخه

کسی که دوسش دارم دیگه رفته

کم نمیشه حسم به اونکه عاشقونه رو لبش بود اسمم

ی قلب منتظر نشسته توی جسمم

دوباره باز بیاد پیشم

آرومم با عکساش توو گوشم صداشو خنده هاشو حرفاش

واسم با هر کسی که فکر کنی فرق داشت

بیاد بازم همون میشم

هی

آخه منم آدمم ی جوری رفته بسته قلبمو که هیچ کسی رو توو زندگیم راه ندم

خوش نمیشه حالمم توو بد وضعو حالتم

هر شبم رو تیک تاک ساعتم

خاطرات مرور توو فکرم همیشه بش میگفتم بمون بذار کنار د لعنتی غرور و ی کم

بمونو جز من از همه آدما تو بکن

بمونو جز من از همه آدما تو بکن

کم نمیشه حسم به اونکه عاشقونه رو لبش بود اسمم

ی قلب منتظر نشسته توی جسمم

دوباره باز بیاد پیشم

آرومم با عکساش توو گوشم صداشو خنده هاشو حرفاش

واسم با هر کسی که فکر کنی فرق داشت

بیاد بازم همون میشم

هی

کم نمیشه حسم به اونکه عاشقونه رو لبش بود اسمم

ی قلب منتظر نشسته توی جسمم

دوباره باز بیاد پیشم

آرومم با عکساش توو گوشم صداشو خنده هاشو حرفاش

واسم با هر کسی که فکر کنی فرق داشت

بیاد بازم همون میشم

هی







برچسب ها متن آهنگ حال دلم خوب نیست از علی صدیقی علی صدیقی قلب من متن اهنگ علی صدیقی من همونم آهنگ علی صدیقی یه آسمون ابری متن اهنگ سرد علی صدیقی اهنگ میرسیم بهم علی صدیقی عکس علی صدیقی علی صدیقی یه من یه تو علی صدیقی حق نداری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو