loading...

ام پی تری فول

هر کس به طريقي دل ما مي شکندبيگانه جدا دوست جدا مي شکندبيگانه جدا دوست جدا مي شکند بيگانه اگر مي شکند حرفي نيستاز دوست بپرسيداز دوست بپرسيد چرا مي شکندآآآ آآآي خدا دلمآآآ آآآي گل هميشه نازم نبودي چا

حسین بازدید : 48 دوشنبه 08 دی 1399

هر کس به طريقي دل ما مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند

بيگانه اگر مي شکند حرفي نيست
از دوست بپرسيد
از دوست بپرسيد چرا مي شکند
آآآ آآآي خدا دلم
آآآ آآآي

گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست

تويي که بر سر من عشقتو منت ميذاري
پس چرا سوختنمو به پاي عادت ميذاري
تو چرا با همه مهري که ميگي به من داري
رنجي که به من ميدي پاي محبت ميذاري

آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو