loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما Lyrics Music Navid & Nima Behem Begoo Ashegh ترانه و شعر آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما عطر موهای تو و ساحل و موج دریا نم بارونو منو حالی که بد نمیشه تو ب

حسین بازدید : 37 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما

Lyrics Music Navid & Nima Behem Begoo Ashegh

متن آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما

ترانه و شعر آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما

عطر موهای تو و ساحل و موج دریا
نم بارونو منو حالی که بد نمیشه

تو بهم ریختی همه قانون زندگیمو
میبینی که دیوونه تر شدم از همیشه

حتی کل دنیا هم واسه تو دلیل بیارن
بگن عاشقت شدن قد من دوست ندارن

دلم دوست داره چشمات دنیاشه
جای دنج قلبم برای تو باشه

مگه میشه مثل تو توو دنیا پیدا شه
بهم بگو عاشق

دلم دوست داره موهات دریاشه
تو همونی که کاراش شبیه حرفاشه

آخه کی غیر از تو کنار من باشه
بهم میگن عاشق

تکست آهنگ بهم بگو عاشق نوید و نیما

نمیتونم به جز تو کسی رو توو دنیا بخوام
آخه انتخابم تویی توو همه لحظه هام

تو بگو کجام توی رویاهام
تو باشی ببین رو ابرام

دلم دوست داره چشمات دنیاشه
جای دنج قلبم برای تو باشه

مگه میشه مثل تو توو دنیا پیدا شه
بهم بگو عاشق

دلم دوست داره موهات دریاشه
تو همونی که کاراش شبیه حرفاشه

آخه کی غیر از تو کنار من باشه
بهم میگن عاشق

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو