loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من ,دانلود آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام در این دنیا تک و تنها شدم

حسین بازدید : 310 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من ,دانلود آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من,در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من,دانلود آهنگ جدید در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من ,متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من ,متن آهنگ,

 

دانلود آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی ثمر می خندم
چه بی اثر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

Download|Mp3

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من دانلود آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من دانلود آهنگ جدید در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من گیاهی در دل صحرا شدم من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو