دانلود آهنگ جدید رضا دالوند وابستگی

Download New Music Reza Dalvand Vabastegi

آهنگ جدید رضا دالوند بنام وابستگی

چقد وابستگی دارم هنوزم تو رو دوس دارم

جقد دلم برات تنگه چرا دل تو از سنگه

دانلود آهنگ جدید رضا دالوند وابستگی

متن آهنگ وابستگی از رضا دالوند

چقد وابستگی دارم هنوزم تو رو دوس دارم

chghd oabstgi darm hnozm to ro dos darm

جقد دلم برات تنگه چرا دل تو از سنگه

jghd dlm brat tngh chra dl to az sngh

اگه میموندی تو شاید همه چیمون درست میشد

agh mimondi to shaid hmh chimon drst mishd

چیشد ازم تو دل کندی چقد راحت بهم گفتی

chishd azm to dl kndi chghd raht bhm gfti

نمیمونی اگه میموندی زندگیمون رو به راه بود کی مثل من انقده عاشق نگات بود

nmimoni agh mimondi zndgimon ro bh rah bod ki msl mn anghdh aashgh ngat bod

کاشکی دلت راضی به تنهایی نمیشد این زندگی بدون تو داغون نمیشد

kashki dlt razi bh tnhaii nmishd ain zndgi bdon to daghon nmishd

تکراریه حرفای من فایده نداره چشمات میگه دلت دیگه دوسم نداره

tkrarye hrfai mn faidh ndarh chshmat migh dlt digh dosm ndarh

هرچی بگم بازم نمیخوای که بمونی چی سرم میاد بری بازم نمیخوای که بدونی

hrchi bgm bazm nmikhoai ke bmoni chi srm miad bri bazm nmikhoai ke bdoni

تکراریه حرفای من فایده نداره چشمات میگه دلت دیگه دوسم نداره

tkrarye hrfai mn faidh ndarh chshmat migh dlt digh dosm ndarh

هرچی بگم بازم نمیخوای که بمونی چی سرم میاد بری بازم نمیخوای که بدونی

hrchi bgm bazm nmikhoai ke bmoni chi srm miad bri bazm nmikhoai ke bdoni

اگه میموندی زندگیمون رو به راه بود کی مثل من انقده عاشق نگات بود

agh mimondi zndgimon ro bh rah bod ki msl mn anghdh aashgh ngat bod

کاشکی دلت راضی به تنهایی نمیشد این زندگی بدون تو داغون نمیشد

kashki dlt razi bh tnhaii nmishd ain zndgi bdon to daghon nmishd

ترانه آهنگ وابستگی از رضا دالوند

کاشکی دلت راضی به تنهایی نمیشد این زندگی بدون تو داغون نمیشد

kashki dlt razi bh tnhaii nmishd ain zndgi bdon to daghon nmishd

تکراریه حرفای من فایده نداره چشمات میگه دلت دیگه دوسم نداره

tkrarye hrfai mn faidh ndarh chshmat migh dlt digh dosm ndarh

هرچی بگم بازم نمیخوای که بمونی چی سرم میاد بری بازم نمیخوای که بدونی

hrchi bgm bazm nmikhoai ke bmoni chi srm miad bri bazm nmikhoai ke bdoni

تکراریه حرفای من فایده نداره چشمات میگه دلت دیگه دوسم نداره

tkrarye hrfai mn faidh ndarh chshmat migh dlt digh dosm ndarh

هرچی بگم بازم نمیخوای که بمونی چی سرم میاد بری بازم نمیخوای که بدونی

hrchi bgm bazm nmikhoai ke bmoni chi srm miad bri bazm nmikhoai ke bdoni

اگه میموندی زندگیمون رو به راه بود کی مثل من انقده عاشق نگات بود

agh mimondi zndgimon ro bh rah bod ki msl mn anghdh aashgh ngat bod

کاشکی دلت راضی به تنهایی نمیشد این زندگی بدون تو داغون نمیشد

kashki dlt razi bh tnhaii nmishd ain zndgi bdon to daghon nmishd