loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار بهت عادت کردم Download Music Mohamadreza Golzar Behet Adat Kardam آهنگ محمدرضا گلزار بنام بهت عادت کردم بگو با تو کیه که داره هواتو میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو تنظی

حسین بازدید : 11 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار بهت عادت کردم

Download Music Mohamadreza Golzar Behet Adat Kardam

آهنگ محمدرضا گلزار بنام بهت عادت کردم

بگو با تو کیه که داره هواتو

میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو

تنظیم و آهنگ: حامد برادران + ترانه: عاطفه حبیبی

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار بهت عادت کردم

 

متن آهنگ بهت عادت کردم از محمدرضا گلزار

میدونستم، تو رو از دست میدم

یه روز این عکسا رو به خودت پس میدم

میدونستم به خودم بد کردم

اگه آروم آروم بهت عادت کردم

بگو با تو کیه که داره هواتو

Begoo Ba To Kei Ke Dare Havato

میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو

Mimire Age Nabine To o Divoonegiato

حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم

یه روزی میبینی عشقم دل تو رو به دست میارم

میبینم من عشق و توی چشمات

بیا آرومم کن،چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

میبینم من عشق و توی چشمات

بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ترانه بهت عادت کردم از محمدرضا گلزار

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

تنها میشم تو که نباشی پیشم

نگو ازم دلسردی بگو که برمیگردی

من اگه روت حساسم اگه عزیزی واسم

بذار به پای عشقم نگو که بی احساسم

بگو با تو کیه که داره هواتو

Begoo Ba To Kei Ke Dare Havato

میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو

Mimire Age Nabine To o Divoonegiato

حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم

یه روزی میبینی عشقم دل تو رو به دست میارم

میبینم من عشق و توی چشمات

بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

میبینی من عشق و توی چشمات

بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو