loading...

ام پی تری فول

درو واکن عزیزمدرو واکن عزیزممی خوام بیام به دیدنتتا بگم دوست دارمتا بگم دوست دارمقربون حرف شنفتنتدل در قفس سینه رو من بسته دری راتا پیدا کنه عاشق دلخسته تری راپر پر می زنه دلم از این در بزنه پرشاید بت

حسین بازدید : 96 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

درو واکن عزیزم
درو واکن عزیزم
می خوام بیام به دیدنت
تا بگم دوست دارم
تا بگم دوست دارم
قربون حرف شنفتنت

دل در قفس سینه رو من بسته دری را
تا پیدا کنه عاشق دلخسته تری را
پر پر می زنه دلم از این در بزنه پر
شاید بتونه به خونه تو بزنه سر


دل دل می کنم که این دلم یه وقت ندونه
با عشق توئه که من زدم به سیم آخر

درو واکن عزیزم
درو واکن عزیزم
می خوام بیام به دیدنت
تا بگم دوست دارمتا بگم دوست دارم
قربون حرف شنفتنت
وقتی من در می زنم قربون بعله گفتنت
جواب سر بالا نده فدای حرف شنفتنت
درو واکن عزیزم
درو واکن عزیزم

پنجره های دلمو وا کردم
عاشقونه تورو تماشا کردم
تا کوچه دل تورو پیدا کردم
دیوونه وار ولوله برپا کردم

پشت درای بسته نگاهت
مونده هنوز چشمای من به راهت
عاشقتم عاشق بی گناهت
روزگار دلم شده سیاهت

درو واکن عزیزم
درو واکن عزیزم
می خوام بیام به دیدنت
تا بگم دوست دارم
تا بگم دوست دارم
قربون حرف شنفتنت
وقتی من در می زنم قربون بعله گفتنت
جواب سر بالا نده فدای حرف شنفتنت
درو واکن عزیزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو