loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید هامین آهای دیوونه Download New Music Haamin Ahay Divoone آهنگ جدید هامین بنام آهای دیوونه آهای دیوونه سرم گرمه ی دیوونست ی دیوونه شبیه من آهای دیوونه آهای دیوونه ی جذاب دلی ک

حسین بازدید : 13 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید هامین آهای دیوونه

Download New Music Haamin Ahay Divoone

آهنگ جدید هامین بنام آهای دیوونه

آهای دیوونه سرم گرمه ی دیوونست ی دیوونه شبیه من

آهای دیوونه آهای دیوونه ی جذاب دلی که دستته نشکن

دانلود آهنگ جدید هامین آهای دیوونه

 

متن آهنگ آهای دیوونه از هامین

آهای دیوونه سرم گرمه ی دیوونست ی دیوونه شبیه من

ahay divoone saram garme divoonast ye divoone shabih man

آهای دیوونه آهای دیوونه ی جذاب دلی که دستته نشکن

ahay divoone ahay divooneye jazab deli ke dastete nashkan

آهای دیوونه دلی که دستته یک عمر کشیده درد دنیا رو

ahay divoone deli ke dastete yek omr keshide dard donya ro

میدونم خوب میفهمی غم ی مرد تنها رو

midonam khob mifahmi gham ye mard tanharo

جذابتر ازم هیشکی روی زمین خوبیمو حس نکرد

jazabtar azam hishki roye zamin khobimo hes nakard

با تو خوشم فقط وقتی دلت دنبال من بگرد

ba to khosham faghat vaghti delet donbal man begard

جذابتر ازم هیشکی روی زمین خوبیمو حس نکرد

jazabtar azam hishki roye zamin khobimo hes nakard

با تو خوشم فقط وقتی دلت دنبال من بگرد

ba to khosham faghat vaghti delet donbal man begard

تموم سعی من اینه اگه چشمات غم داره

tamom sae man ine age cheshmat gham dare

بتونه با حضور من از این غم دست برداره

betone ba hozor man az in gham dast bardare

دلم میلرزه وقتیکه تو میترسی از آینده

delam milarze vaghtike to mitarsi az ayande

بگو کی مثه من راحت واست از دنیا دل کنده

bego ki mese man rahat vasat az donya del kande

جذابتر ازم هیشکی روی زمین خوبیمو حس نکرد

jazabtar azam hishki roye zamin khobimo hes nakard

با تو خوشم فقط وقتی دلت دنبال من بگرد

ba to khosham faghat vaghti delet donbal man begard

جذابتر ازم هیشکی روی زمین خوبیمو حس نکرد

jazabtar azam hishki roye zamin khobimo hes nakard

با تو خوشم فقط وقتی دلت دنبال من بگرد

ba to khosham faghat vaghti delet donbal man begard

آهای دیوونه سرم گرمه ی دیوونست ی دیوونه شبیه من

ahay divoone saram garme divoonast ye divoone shabih man

آهای دیوونه آهای دیوونه ی جذاب دلی که دستته نشکن

ahay divoone ahay divooneye jazab deli ke dastete nashkan

آهای دیوونه دلی که دستته یک عمر کشیده درد دنیا رو

ahay divoone deli ke dastete yek omr keshide dard donya ro

میدونم خوب میفهمی غم ی مرد تنها رو

midonam khob mifahmi gham ye mard tanharo

ترانه آهنگ آهای دیوونه از هامین

جذابتر ازم هیشکی روی زمین خوبیمو حس نکرد

jazabtar azam hishki roye zamin khobimo hes nakard

با تو خوشم فقط وقتی دلت دنبال من بگرد

ba to khosham faghat vaghti delet donbal man begard

آهای دیوونه سرم گرمه ی دیوونست ی دیوونه شبیه من

ahay divoone saram garme divoonast ye divoone shabih man

آهای دیوونه آهای دیوونه ی جذاب دلی که دستته نشکن

ahay divoone ahay divooneye jazab deli ke dastete nashkan

آهای دیوونه دلی که دستته یک عمر کشیده درد دنیا رو

ahay divoone deli ke dastete yek omr keshide dard donya ro

میدونم خوب میفهمی غم ی مرد تنها رو

midonam khob mifahmi gham ye mard tanharo







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو