loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ رفتی دوباره گم شده بوی تن تو از داوود یونسی با لینک مستقیم نوع آهنگ: آهنگ غمگین همراه با متن آهنگ : دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم رف

حسین بازدید : 28 جمعه 03 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ رفتی دوباره گم شده بوی تن تو از داوود یونسی با لینک مستقیم

نوع آهنگ: آهنگ غمگین

همراه با متن آهنگ :

دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

رفتی دوباره گم شده بوی تن تو

این بود که گریش گرفت از رفتن تو

بارون گرفته تو شبای بیقراری

گریه اثر نکرد رو قلب آهن تو

گریه اثر نکرد رو قلب آهن تو

دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

آهنگ رفتی دوباره گم شده بوی تن تو از داوود یونسی

رفتی دل تنگم رو به دندون گرفتم

شب با خیالت مردمو صبح جون گرفتم

من عاشق یکی دو روز تو نبودم

بعد تو حتی مردنم آون گرفتم

دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

دل بی کس دل تنها کجایی بغض نشکستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم

یه روز رفتی بدون من که خالی موند ازت دستم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو