loading...

ام پی تری فول

, , دانلود آهنگ اشک نریز مهراب , دانلود اهنگ جدید مهراب اشک نریز , دانلود اهنگ مهراب بنام اشک نریز , متن اهنگ اشک نریز مهراب , دانلود اهنگ جدید مهراب سیاتم , د

حسین بازدید : 1928 چهارشنبه 30 خرداد 1397

,   
,    دانلود آهنگ اشک نریز مهراب
,    دانلود اهنگ جدید مهراب اشک نریز
,    دانلود اهنگ مهراب بنام اشک نریز
,    متن اهنگ اشک نریز مهراب
,    دانلود اهنگ جدید مهراب سیاتم
,    دانلود اهنگ جدید مهراب دلبر
,    دانلود اهنگ مهراب دلبر
,    دانلود اهنگ مهراب نینوا
,    دانلود اهنگ جدید مهراب خیانت
,   


  • دانلود آهنگ مهراب اشک نریز
    دانلود آهنگ   با دو کیفیت
    Download New Music
    خواننده‌ی این آهنگ محمد راد می‌باشد.

    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای اشک نریز از مهراب

    متن آهنگ مهراب به نام اشک نریز :

    سلام خوبی؟ مهرابم بالاخره نوبت منم رسید
    هنوزم همون مهرابم با همون صدای خسته
    یادته میگفتی به درد هم نمیخوریم
    خواستی مهرابو ببینی بیا قبرستون

    رفت اصلا گریه هامو ندید
    انقدر با دلم بازی کرد نفسمو برید
    عشاق من بودش حسودا نزاشتن
    بانوی رویاها از بوم من پرید
    هرچی اومد سرم از دست این قلبه
    اون پسر ساده الان خراب اون شهره
    بانوی من بودی خانم رویاهام
    خدافظ باعث تموم این دردام
    درد یعنی این روزا جدایی از دستاش
    درد یعنی تو شبا حرف زدن با عکساش
    درد یعنی بهت بگه نمیتونه باشه
    * نتونه پاشه …
    سخته اونکه دوسش داشتی یه عمر
    تو نبودش با عکساش خاطره بسازی
    سخته همش عکساشو ببوسی
    گریت بگیره دوباره خون بازی
    دوباره خون بازی …
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ مهراب اشک نریز

    ♫♫♫♫♫♫
    کشتن دل تو روزی که سر خاک منی
    گریه ت بگیره دلت پاکه یعنی
    دست رو دلم نزار آخه خانم من نیستی
    نگو دوست دارم آخه تو مال من نیستی
    عکسات تو این خونه میگن مهراب یه مرده
    داد بزن بگو مهراب نمرده
    ببین دلم چقدر تورو دوس داشت
    میگفت دوست داره اون که تنهات گذاشت
    دستای من سرده بغضی تو گلومه
    میکشم این تیغو کارم تمومه
    یه جفت چشم حسود تورو ازم گرفت
    بی ناموسه اون که دستاتو سفت گرفت
    موقعی که بودم حالمو ندیدی
    حالا سر خاکم با گریه رسیدی
    نفرین به این دلم آخر چه ساده باخت
    ببین دست تقدیر مارو کجا انداخت

http://musicberooz.ir

دانلود فايل







برچسب ها دانلود آهنگ اشک نریز مهراب دانلود اهنگ جدید مهراب اشک نریز دانلود اهنگ مهراب بنام اشک نریز متن اهنگ اشک نریز مهراب دانلود اهنگ جدید مهراب سیاتم دانلود اهنگ جدید مهراب دلبر دانلود اهنگ مهراب دلبر دانلود اهنگ مهراب نینوا دانلود اهنگ جدید مهراب خیانت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو