loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من,    دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320,    متن آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320,   

حسین بازدید : 253 یکشنبه 24 تیر 1397


,    دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من
,    دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320
,    متن آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320
,    اغوشتو به غیر من به روی هیچکی
,    دانلود آغوشتو به غیر من شادمهر
,    دانلود آهنگ عادت شادمهر از ویکی صدا
,    متن آغوشتو به غیر من
,    دانلود آهنگ عادت از شادمهر
,    دانلود اهنگ عادت شادمهر عقیلی با لینک مستقیم
,   

آغوشتو به غیر من به روی هیچکی وا نکن

منو از این دلخوشی و آرامشــــم. جــــدا نکن

من برای با تو بودنت. پر عشق و خواهشـــم     

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم       

منو تو آغوشت بگیــــر آغوش تو مقدسه  

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه      

آهنگ عادت (آغوشتو به غیر من) شادمهر

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار

به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار

مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من

http://nakaman.net/5971/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%B1.html

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من دانلود آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320 متن آهنگ آغوشتو به غیر من شادمهر با کیفیت 320 اغوشتو به غیر من به روی هیچکی دانلود آغوشتو به غیر من شادمهر دانلود آهنگ عادت شادمهر از ویکی صدا متن آغوشتو به غیر من دانلود آهنگ عادت از شادمهر دانلود اهنگ عادت شادمهر عقیلی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو