loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سیزده نحس,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سر هیچ و پوچ,    دانلود اهنگ سر هیچو پوچ دوباره با دل من لج کردی,  &nb

حسین بازدید : 390 یکشنبه 03 تیر 1397



,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سیزده نحس
,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سر هیچ و پوچ
,    دانلود اهنگ سر هیچو پوچ دوباره با دل من لج کردی
,    دانلود آهنگ های شهریار ابراهیمی
,    آیه یأس
,    دانلود آهنگ جدید شهریار ابراهیمی 94
,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی دفتر عشق
,    دانلود آهنگ شهریار ابراهیمی دلم گرفته
,    دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی ای گلم
,   




دانلود اهنگ غمگین آیه یاس از شهریار ابراهیمی + بیوگرافی + پخش انلاین + متن آهنگ

متن ترانه آیه یاس از شهریار ابراهیمی :

سر هیچو پوچ دوباره با دل من لج کردی

اومده بودم پیش روت کمی راتو کج کردی
سرو سنگین شدی بامن حرفاتو حاشا کردی
واسه گذشتن ازدلم بهونه پیدا کردی
میدونم زیر غرض دلم به چشمای تو باختم
میدونم تو اوج نا امیدی تو رو شناختم
میخونم اخه رفتن تو واسم ایه نحسه
حکایت این دلم آره حکایت خوده سیزده نحسه
میدونم زیر غرض دلم به چشمی ای تو باختم
میدونم تو اوج نا امیدی تو رو شناختم
میخونم اخه رفتن تو واسم ایه نحسه
حکایت این دلم آره حکایت خوده سیزده نحسه

میزنی تیر خلاصو با زبون بی زبونی
کاش میشد همین یه بارو نریا اینجا بمونی
میشم از جنس یه آینه وقتی تو بگذری ازمن
تو با آخری نگاهت بزن این آینه رو بشکن
میدونم زیر غرض دلم به چشمای تو باختم
میدونم تو اوج نا امیدی تو رو شناختم
میخونم اخه رفتن تو واسم ایه نحسه
حکایت این دلم آره حکایت خوده سیزده نحسه
میدونم زیر غرض دلم به چشمی ای تو باختم
میدونم تو اوج نا امیدی تو رو شناختم
میخونم اخه رفتن تو واسم ایه نحسه
حکایت این دلم آره حکایت خوده سیزده نحسه

http://tehranmusicdl.net/339/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C/

 







برچسب ها دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سیزده نحس دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سر هیچ و پوچ دانلود اهنگ سر هیچو پوچ دوباره با دل من لج کردی دانلود آهنگ های شهریار ابراهیمی آیه یأس دانلود آهنگ جدید شهریار ابراهیمی 94 دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی دفتر عشق دانلود آهنگ شهریار ابراهیمی دلم گرفته دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی ای گلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو