loading...

ام پی تری فول

بگو کدوم نامردی تورو از من گرفته از این دنیای بی رحم خیلی دلم گرفته مگه خودت نبودی گفتی با من میمونی به گوش من رسیده همش با اینو اونی دباره دیدن تو سرابه و سرابه هر لحظه از جدای عذابه و عذابه شک

حسین بازدید : 119 شنبه 28 تیر 1399

بگو کدوم نامردی تورو از من گرفته

از این دنیای بی رحم خیلی دلم گرفته

مگه خودت نبودی گفتی با من میمونی

به گوش من رسیده همش با اینو اونی

دباره دیدن تو سرابه و سرابه

هر لحظه از جدای عذابه و عذابه

شکستم دل شکستم زخم رو دلم زیاده

درد دوری برای این شونه ها زیاده

هرچی سنگه تو دنیای مال پایه منو دلمه

نگو درد جدایی که میکشم از غمت

امان از این بخت بد بسه هرچی کشیدم

دانلود آهنگ شکستم دل شکستم زخم رو دلم زیاده از جواد حیدری

از آدمای دنیا از زندگی بریدم

خسته شدم عزیزم حال دلم خرابه

با این دل شکسته دنیا برام عذابه

برس به دادم ای خدا خیر از جوونی ندیدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو