loading...

ام پی تری فول

باران بر ترانه های من بارید و همیشه ترانه های من شدیواش میگم دوست دارمواسه اینه که نشنیدیبلد نیستم که بد باشمنگو اینو نفهمیدی بذار باشم کنار توکنار عطر تن پوشتبذار حتی واسه یک باربرم تو عمق آغوشتبذار

حسین بازدید : 78 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399


باران بر ترانه های من بارید
و همیشه ترانه های من شد

یواش میگم دوست دارم
واسه اینه که نشنیدی
بلد نیستم که بد باشم
نگو اینو نفهمیدی


بذار باشم کنار تو
کنار عطر تن پوشت
بذار حتی واسه یک بار
برم تو عمق آغوشت
بذار با گریه این بارم
بگم خیلی دوست دارم

تو را دوست دارم
مرهمی باش بر زخم های صدای من

بازم بارون زده نم نم
دارم عاشق میشم کم کم
بذار دستاتو تو دستام
عزیز هردم عزیز هردم

عاشقانه ها را پایانی نیست
برای من و برای تو

زیر بارون نفساتو دوست دارم
عطر خوب تورو بارون می گیره
با تو زندگیم چه رویایی میشه
با تو این قلب یخی جون می گیره

آلبوم قلب یخی با صدای مازیار فلاحی

همه میگن که تو رفتی
همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره
دل تنگمو شکستی
دروغه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو