loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ امین فیاض برو,    اهنگ برو امین فیاض,    دانلودآهنگ دیگه تمومه عشق من و تو,    اهنگ قدیمی امین فیاض برو,    آهن

حسین بازدید : 386 شنبه 24 اسفند 1398

,    متن اهنگ امین فیاض برو
,    اهنگ برو امین فیاض
,    دانلودآهنگ دیگه تمومه عشق من و تو
,    اهنگ قدیمی امین فیاض برو
,    آهنگ امین فیاض قدیمی
,    دانلود آهنگ جدید امین فیاض 97
,    امین فیاض جدید 97
,    گلچین اهنگ های امین فیاض
,    ریمیکس امین فیاض
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ امین فیاض  برو

دیگه تمومه عشق من و تو
دوست ندارم نمیخوام تو رو
دیگه تمومه عشـق من و تو
خسته شدم من نمیخوام برو

عاشقت بودم تنهام گذاشتی

نفرینم نکن تو اینو خواستی
فرقی نداره عشق تو واسم
تو دیگه مردی دورشدی ازم

هتره با هم نباشیم بی وفایی تموم شه
من میخوام مثل تو باشم دلم نامهربون شه

بـرو دیگه دست ازسر مــن بردار …
بـرو شدم از هر چی عشـق بیزار…

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps







برچسب ها متن اهنگ امین فیاض برو اهنگ برو امین فیاض دانلودآهنگ دیگه تمومه عشق من و تو اهنگ قدیمی امین فیاض برو آهنگ امین فیاض قدیمی دانلود آهنگ جدید امین فیاض 97 امین فیاض جدید 97 گلچین اهنگ های امین فیاض ریمیکس امین فیاض متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو