loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ طاقت من سر اومده گریه نکن عروسکم,    دانلود آهنگ تو نرو ورژن قدیمی,    دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی,    مهدی رض

حسین بازدید : 325 شنبه 11 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ طاقت من سر اومده گریه نکن عروسکم
,    دانلود آهنگ تو نرو ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی
,    مهدی رضوان تو نرو ورژن قدیمی
,    مهدی رضوان تو نرو ورژن جدید
,    من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی
,    دانلود آهنگ مهدی رضوان گریه
,    آکورد آهنگ تو نرو مهدی رضوان

,   

 

طاقت من سر اومده دل دل نکن عروسکم

تحمل رفتن تو دیگه ندارم

موهای خیستو بزار رو شونه هام آروم بگیر

پلکاتو رو هم نذار طاقت ندارم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

خسته شدم خسته شدم از این شبای انتظار

من موندمو سکوتو یک دل بیقرار

من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی

دارم میمیرم ای خدا تو بگو چرا

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

http://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ طاقت من سر اومده گریه نکن عروسکم دانلود آهنگ تو نرو ورژن قدیمی دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی مهدی رضوان تو نرو ورژن قدیمی مهدی رضوان تو نرو ورژن جدید من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی دانلود آهنگ مهدی رضوان گریه آکورد آهنگ تو نرو مهدی رضوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو