loading...

ام پی تری فول

آهنگ غمگین مجید علیپور به نامآرزوی دیدنت آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدمعاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدمعاشقم قد تمامه عالمه قصه ی دوستگوش به زنگه ساعته صدای پای توشدمتو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی

حسین بازدید : 141 شنبه 13 مرداد 1397


آهنگ غمگین مجید علیپور به نام
آرزوی دیدنت

 آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم

عاشقم قد تمامه عالمه قصه ی دوست



گوش به زنگه ساعته صدای پای توشدم

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی

 


تو امیده آخره من تو تمومه آرزومی

مثل آب پاکو زلالی مثله آینه پیش  رومی

من یه قایقه شکسته با یه لنگره قدیمی

توی او دریای آروم با یه ساحله صمیمی

آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت دانلود آهنگ مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت دانلود آهنگ مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت دانلود آهنگ مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت کیفیت 320 متن آهنگ مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت دانلود آهنگ مجید علیپور به نام آرزوی دیدنت کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو