loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ آوا خانمی آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمهامتن آهنگ آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمهاآوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمهاخوش اومدی عزیزم به خونه دل ماآوا خانمی

حسین بازدید : 273 چهارشنبه 08 خرداد 1398








متن آهنگ آوا خانمی

آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

متن آهنگ آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

خوش اومدی عزیزم به خونه دل ما

آوا خانمی خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی



نگاه بکن به چشمام یه عاشق و اسیرم

یه روز تورو نبینم بابا میمیرم بابا میمیرم بابا میمیرم

نگاه بکن به چشمام یه عاشق و اسیرم

یه روز تورو نبینم بابا میمیرم بابا میمیرم بابا میمیرم

آوا خانمی خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی

می دونستم می آیی به قلب من دوباره

می دونستم می آیی به قلب من دوباره

هفت آسمون نداره مثل تو یک ستاره مثل تو یک ستاره

تو منو یاری کن از من پرستاری کن

اگه تقصیر منه تو آبرو داری کن

تو منو یاری کن از من پرستاری کن

اگه تقصیر منه تو آبرو داری کن

آوا خانمی خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی
آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها

خوش اومدی عزیزم به خونه دل ما

آوا خانمی . خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی

نگاه بکن به چشمام یه عاشق و اسیرم

یه روز تورو نبینم بابا میمیرم بابا میمیرم . بابا میمیرم

نگاه بکن به چشمام یه عاشق و اسیرم

یه روز تورو نبینم بابا میمیرم بابا میمیرم بابا میمیرم

آوا خانمی . خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی

می دونستم می آیی به قلب من دوباره

می دونستم می آیی به قلب من دوباره

هفت آسمون نداره مثل تو یک ستاره مثل تو یک ستاره

تو منو یاری کن از من پرستاری کن

اگه تقصیر منه تو آبرو داری کن

تو منو یاری کن از من پرستاری کن

اگه تقصیر منه تو آبرو داری کن

آوا خانمی خانمی گل خانمی خانمی

تو همه خوشگلا از همه چی تمومی
http://www.gap8.ir/yassari-21/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها Download Music متن آهنگ آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها دانلود آهنگ جدید آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها دانلود آهنگ بیکلام آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها دانلود آهنگ آوا خانمی خانمی و گل خانمه خانمها با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو