loading...

ام پی تری فول

آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیحبیا برگرد پیشم به من بگو آرهخیلی دوری دل من آروم ندارهخیلی گفتم دوستت دارم چندین بارهنمیفهمی نمیدونی ای بیچارهحالا میخوای پیشم بیای تنهابرام شبو بسپاری به فردادستات باشه همی

حسین بازدید : 155 شنبه 27 مرداد 1397

آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح

بیا برگرد پیشم به من بگو آره
خیلی دوری دل من آروم نداره
خیلی گفتم دوستت دارم چندین باره
نمیفهمی نمیدونی ای بیچاره
حالا میخوای پیشم بیای تنها


برام شبو بسپاری به فردا
دستات باشه همیشه تو دستام
جدا بشه دل من از غم ها

آرزو تو بودی آبرو تو بودی
بی دووم تو بودی


بی صفت
میخوای بهم بگی دوسم داری تو
دروغ گویی شده آسون واسه تو
حالا میگم یه چیزی تو گوش کن
مسیح مرده منو فراموش کن

خیلی پستی حرفات همش هستن دروغ
برو گم شو عروسک بی چشم و رو
چرا بازی کردی با منه تو پرو
باختی تو این بازی هنوزم هستی دو رو

فکر نکن واسم شدی مانع
خسته شده دلم از بیگانه
من دیگه نمیشم مانع
حرفات همش هستن یه بهانه


دل سوخته حالا پشیمونی چرا
کجا بودی رفتی چشام بودش به راه
حرفات تو گوشمه هنوز با اون صداست
خندیدی و گفتی برو با یه نگاه

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو