loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ دل بكن ازم برو علي ياسيني,    اهنگ علی یاسینی تو ساده گذشتی,    متن اهنگ زود برگرد علی یاسینی,    دانلود اهنگ تو ساده گذشتی

حسین بازدید : 119 شنبه 25 آبان 1398


,    دانلود اهنگ دل بكن ازم برو علي ياسيني
,    اهنگ علی یاسینی تو ساده گذشتی
,    متن اهنگ زود برگرد علی یاسینی
,    دانلود اهنگ تو ساده گذشتی از علی یاسینی
,    اهنگ هرجا میری زود برگرد
,    هرجا میری برو فقط زود برگرد
,    دانلود اهنگ تقاص از علی یاسینی
,    متن اهنگ برگرد از علی یاسینی
,    دانلود اهنگ میدونستی علی یاسینی

http://tabamusic.com/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B2%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

تو ساده گذشتی و بعد تو من سرد شدم مردم
یجور زدی نمیدونم که از کجا خوردم از کجا خوردم
چجوری تونستی چجوری دل تو راضی شد
دیدی آخرش همون که خواستی شد همون که خواستی شد
دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو
همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت
دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو
همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت
دل بکن ازم برو دل بکن ازم برو

دانلود آهنگ علی یاسینی زود برگرد

من دنیات بودم چشات روی کی بستی یادته قول دادیم که تا تهش هستیم
حرف دلتو هیچوقت به من نگفتی سرتو گرم میکنی که یادت نیفتی
صدای رفتنت آروم آروم خوردم کرد هر جا میری برو فقط زود برگرد
هوای منم کاش داشتی یکم من که دل بستم ولی تو دل بکن
دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو
همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت
دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو
همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت
دل بکن ازم برو دل بکن ازم برو

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ دل بكن ازم برو علي ياسيني اهنگ علی یاسینی تو ساده گذشتی متن اهنگ زود برگرد علی یاسینی دانلود اهنگ تو ساده گذشتی از علی یاسینی اهنگ هرجا میری زود برگرد هرجا میری برو فقط زود برگرد دانلود اهنگ تقاص از علی یاسینی متن اهنگ برگرد از علی یاسینی دانلود اهنگ میدونستی علی یاسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو