loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ناصر پورکرم ای دل ساده,دانلود آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ناصر پورکرم ای دل ساده,دانلود آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده رم

حسین بازدید : 414 چهارشنبه 31 مرداد 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ناصر پورکرم ای دل ساده,دانلود آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ناصر پورکرم ای دل ساده,دانلود آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده رمیکس Remix,دانلود آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده,متن آهنگ  ناصر پورکرم ای دل ساده,کد آوای انتظار همراه اول  ناصر پورکرم ای دل ساده,

متن آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده

همراه با دانلود آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده

Text Music Naser pourkaram Ey dele sade

متن اهنگ ای دل ساده ناصر پورکرم

ای دل ساده
اون روزا اون حرفا پس چی شد تو رفتی تو قلبم خالی شد
بازی که با دلم این شد حال دلم اصلا چی شد
من و بگو به کی دل و دادم و دل سادم و باختم
با کسی که عاشقش بودم اون همه خاطره ساختم
من و بگو دلم، خودش و یه عمره که دست تو داده …. ای دل ساده
خوشحالی میدونم واسه اشکای من غمگینم می موندی ای کاش پای من
می پیچه تو گوشم هنوز حرفای تو خوب می دونی قرصه تو دلم جای تو

دانلود اهنگ ای دل ساده

http://www.texahang.org/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d9%be%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر پورکرم ای دل ساده دانلود آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر پورکرم ای دل ساده دانلود آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده رمیکس Remix دانلود آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده متن آهنگ ناصر پورکرم ای دل ساده کد آوای انتظار همراه اول ناصر پورکرم ای دل ساده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو