loading...

ام پی تری فول

کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر برو که در می ور زندونی بی خبر من کلاغ رو سیاه من عاشق بیمه چلچلا عاشقی می جرم بیه بی گناه بی گناه آخر سلول بیه ای پناه بی پناه آخرش اعدام بیته این کلاغ رو سی

حسین بازدید : 4679 چهارشنبه 14 شهریور 1397

کبوتر بشکسته پر
برو از زندان گذر
برو که در می ور
زندونی بی خبر
من کلاغ رو سیاه
من عاشق بیمه چلچلا
عاشقی می جرم بیه
بی گناه بی گناه
آخر سلول بیه


ای پناه بی پناه
آخرش اعدام بیته
این کلاغ رو سیاه
کوتر جان سفر ها کن
از زندون گذر ها کن
صوایی اعدام بومه
دنیا ره خبر ها کن
خبر هاده جان مار
خبر هاده مه برار
بی گناه دره شونه
زندونی بالای دار
من کلاغ رو سیاه
من عاشق بیمه چلچلا

 

https://hammihan.com/post/18092977







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر کد آهنگ پیشواز همراه اول کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر دانلود آهنگ کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر کیفیت 320 دانلود آهنگ کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر متن آهنگ کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر دانلود آهنگ کبوتر بشکسته پر برو از زندان گذر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو