loading...

ام پی تری فول

X کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى ایرانسل X تکست اهنگ X دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود آهنگ زیبای احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X

حسین بازدید : 109 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى ایرانسل X تکست اهنگ X دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود آهنگ زیبای احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X شعر آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود آهنگ mp3 احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى همراه اول X دانلود موزیک X دانلود آهنگ جدید احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود اهنگ X کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى بهمراه متن X دانلود اهنگ جدید X تکست آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X آکورد آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى X دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى به همراه متن X متن آهنگ X متن آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى

 

 


Download NewSong By Ehsan GhorbanZadeh Called to ke nabashi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.94 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.29 مگابایت)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

متن آهنگ تو که نباشى از احسان قربان زاده

اگه بری دیگه نه تو نه من پس دیگه حرف رفتنو نزن
دلت میاد منو تنها بزاری بری واقعا
بین ما دوتا این حرفها نبود آخه قرار نبود تموم شه زود
نذار خوشحال شن از رفتنت این آدمهای حسود

تو که نباشی پیش من دنیا نباشه عشق من
نذار خراب شه بینمون نذار بمونه توو دلم

تکست آهنگ تو که نباشى از احسان قربان زاده


گم نشه از رو صورتت خنده خوشگلت یه وقت
من که همش کنارتم حتی توو این روزای سرد

تو که نباشی پیش من دنیا نباشه عشق من
نذار خراب شه بینمون نذار بمونه توو دلم

 

منبع  balmusic.ir

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى ایرانسل تکست اهنگ دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى دانلود آهنگ زیبای احسان قربان زاده به نام تو که نباشى شعر آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى دانلود آهنگ mp3 احسان قربان زاده به نام تو که نباشى کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى همراه اول دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید احسان قربان زاده به نام تو که نباشى دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز احسان قربان زاده به نام تو که نباشى دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى بهمراه متن دانلود اهنگ جدید تکست آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى آکورد آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى دانلود آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى به همراه متن متن آهنگ متن آهنگ احسان قربان زاده به نام تو که نباشى
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو