loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ mp3 من بی تو نابودم ببین زندم ولی,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه گریه کن,    اهنگ mp3 من تو نبودت جز اشکو حسرت, &

حسین بازدید : 147 یکشنبه 06 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 من بی تو نابودم ببین زندم ولی
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه گریه کن
,    اهنگ mp3 من تو نبودت جز اشکو حسرت
,    آکورد آهنگ mp3 من محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 من محسن یگانه با لینک مستقیم
,    محسن یگانه man
,    دانلود آهنگ mp3 انیس لحظه های من
,    دانلود اهنگ mp3 من بی تو محسن یگانه
,    محسن یگانه قدیمی
,    دانلود آهنگ

 

 

 

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

من تو نبودت، جز اشک و حسرت، جز گریه کردن کاری ندارم!…♯♫♪

بی تو نمیشه؛ بی تو نمیـخوام؛ حتّی یه روزم دَووم بیارم…♯♫♪

بـی تو چجوری با خاطراتِت؛ روزا و شب ها رو بگــذرونم؟!…♯♫♪

//گیتار، شعر، تنظیم و ملودی: محسن یگانه

خاطره هامون از خاطرِت رفت، اما هنـوزم دلتنگشونَم…♯♫♪

{ من بی تو نابودم، ببین زندم… ولی دنیایِ من مُــرده…♯♫♪

وب سایت موزیک ترین

تو دنیایِ من بودی، ولی دوریت مَنو از پا درآورده…♯♫♪ } ۲ بار تکرار شود

میترسم از این فکــری که پر شد، از این سکوت و تنهایی و دَرد…♯♫♪

کاش بعدِ یک عمر، عادت به این درد… این زخمِ کهـنه، سَر وا نمیکرد…♯♫♪

//میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

این کوله بارِ تنهــاییا که سنگینی کرده، باز رویِ شونَم…♯♫♪

باز با خیالِت تا وقتی زندم، رو دوشِ خستم، هِی میکــشونَم…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ من

۳۳۱۷۳۷۵

۳۳۱۷۳۷۶

۳۳۱۷۳۷۷

۳۳۱۷۳۷۸

ارسال به شماره ۷۵۷۵ برای فعالسازی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

http://musictarin.com/download-single-track/7403.php







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 من بی تو نابودم ببین زندم ولی دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه گریه کن اهنگ mp3 من تو نبودت جز اشکو حسرت آکورد آهنگ mp3 من محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 من محسن یگانه با لینک مستقیم محسن یگانه man دانلود آهنگ mp3 انیس لحظه های من دانلود اهنگ mp3 من بی تو محسن یگانه محسن یگانه قدیمی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو