دانلود آهنگ مهدی احمدوند دروغه

Download Music Mehdi Ahmadvand Dorooghe

آهنگ مهدی احمدوند بنام دروغه

تو تو رو درواسی قول دادی پشتم واسی

تو منو نمیخواستی این یعنی اهانت

موزیک:مهدی احمدوند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند دروغه

 

متن آهنگ دروغه از مهدی احمدوند

تو تو رو درواسی قول دادی پشتم واسی

تو منو نمیخواستی این یعنی اهانت

من به تو دلبستم چشم تو رقفیقام بستم

چی دادی آخر دستم این بارم خیانت

اینا دروغه دروغه

دست کی تو موته

حق من این نبود

جوابت چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه

دستت دیگه رو شد

رفتنت از قلبم
raftanet az ghalbam

از امشب شروع شد
az emshab shoroo

میرسه آمارش قهره با من آرامش

از شبی که آرایش کردی برا اون

تو یهو دل کندی اصن با خودت چند چندی

آرزوی خوشبختی دارم براتون

اینا دروغه دروغه

دست کی تو موته

حق من این نبود

جوابت چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه

دستت دیگه رو شد

رفتنت از قلبم
raftanet az ghalbam

از امشب شروع شد
az emshab shoroo

ترانه آهنگ دروغه از مهدی احمدوند

تو یهو دل کندی اصن با خودت چند چندی

آرزوی خوشبختی دارم براتون

اینا دروغه دروغه

دست کی تو موته

حق من این نبود

جوابت چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه

دستت دیگه رو شد

رفتنت از قلبم
raftanet az ghalbam

از امشب شروع شد
az emshab shoroo