loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری بنام بارون,دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون کیفیت 320,متن آهنگ مهران باقری بنام بارون,دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون,کد آوای انتظار همراه اول مهران باقری بنام

حسین بازدید : 123 دوشنبه 19 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری بنام بارون,دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون کیفیت 320,متن آهنگ مهران باقری بنام بارون,دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون,کد آوای انتظار همراه اول مهران باقری بنام بارون,دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری بنام بارون,

 

http://bia4music.org/

دانلود آهنگ جدید مهران باقری بنام بارون

تکست آهنگ بارون مهران باقری

داره بارون میاد نم نم بی تو بدجوری غم دارم
تو این لحظه ی رویایی کنارم تورو کم دارم
برات من مینویسم نباشی من چرا باشم
یعنی میشه که تو چشمات تو هر ثانیه پیدا شم
روزایی که تو نیستی و میخوام خط بکشم روشون
تا که دگه برنگردن دلم و با عشق بپوشون
پناه خستگی من اون گرمیه آغوشته
این دوتا چشم بی قرار هر روز و شب به راهته
با تو بارون و دوست دارم تو هم باید پیشم باشی
کشیدم توی رویاها تورو تو حوض نقاشی
برات من مینویسم نباشی من چرا باشم
یعنی میشه که تو چشمات تو هر ثانیه پیدا شم
روزایی که تو نیستی و میخوام خط بکشم روشون
تا که دگه برنگردن دلم و با عشق بپوشون
پناه خستگی من اون گرمیه آغوشته
این دوتا چشم بی قرار هر روز و شب به راهته

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری بنام بارون دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون کیفیت 320 متن آهنگ مهران باقری بنام بارون دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون کد آوای انتظار همراه اول مهران باقری بنام بارون دانلود آهنگ مهران باقری بنام بارون رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری بنام بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو