loading...

ام پی تری فول

صدای پات توو گوشمه از اینجا رد شدی صد بار چشام دنبالته هر روز ولی تو گم شدی انگار سکوتت مثل کابوسه شکستن کارِ هر روزه قدم هات واسه من آشناس آره اون عشق دیروزه نه باور کردم این عشقو نه حسش توو دلم

حسین بازدید : 82 سه شنبه 03 تیر 1399

صدای پات توو گوشمه از اینجا رد شدی صد بار
چشام دنبالته هر روز ولی تو گم شدی انگار

سکوتت مثل کابوسه شکستن کارِ هر روزه
قدم هات واسه من آشناس آره اون عشق دیروزه

نه باور کردم این عشقو نه حسش توو دلم اومد
فقط بچگیِ محض بود که من عاشق تو بودم

حقیقت تلخِ میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پا به پای تو

نه باور کردم این عشقو نه حسش توو دلم اومد
فقط بچگیِ محض بود که من عاشق تو بودم

حقیقت تلخِ میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پا به پای تو


نفهمیدم چیکار کردم برات چه گریه ها کردم
تو قلبت با یکی دیگه خدا من اشتباه کردم

خدا بخشیدمش اما جواب قلب من چی بود
ولی اون کوچه شبگرده دلِ بیمار من کی بود

حلالم کن اگه دوری اگه دورم
اگه با غصه میجنگم حلالم کن که مجبورم

نذار تنها بشم بی تو که میدونی نمیتونم
که میدونی نفس هامو به آغوش تو مدیونم

نه باور کردم این عشقو نه حسش توو دلم اومد
فقط بچگیِ محض بود که من عاشق تو بودم

حقیقت تلخِ میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پا به پای تو

نه باور کردم این عشقو نه حسش توو دلم اومد
فقط بچگیِ محض بود که من عاشق تو بودم

حقیقت تلخِ میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پا به پای تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو