loading...

ام پی تری فول

دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود مداحی,سبک مداحی  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا, نوحه  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا, دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا مداحی,دانلود  مداح

حسین بازدید : 374 دوشنبه 26 شهریور 1397

دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود مداحی,سبک مداحی  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا, نوحه  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا, دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا مداحی,دانلود  مداحی جدید,متن مداحی  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا,گلچین مداحی,شعر مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,شعر مداحی  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا,دانلود نوحه  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا, دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا,متن مداحی,دانلود مداحی  دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا,تکست مداحی   دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا,

دلـم هـواتو کرده 

منـو ببـر به کربلا     حســـین

یـاد چشـاتو کرده

منو بخر تو رو خدا    حســـین

 

اگه تو رو نبینم،دق  می کــنم

 من می میرم        حســــین

 

وقتی دارم  می میرم،سراغتو

 هی می گیرم       حســــین

 



غسل بکنید تنم رو

با اشک دیده ها و گریه هاش حسین 

کـفـن کنید  تنم رو

با پیـرهـن سیـاه روضـه هاش حسین

 

جنازه مــو   بیاریـــد

بگیــــد  فقط  به  زیـــر  لب حسین

وقتی که زنده بودم

 به لب می گفتم روز و شب حسین

 

تو حجله ی مردن من

زنجیر و سنج و یه علم بذارید 

کنــار   قــرآن   خــدا 

نـــوار روضـه ی حسین بذارید

به روی سنگ قبر من

حک بکنید: یه عمره  دل سپرده

بگیـد   بـه   آشِـــناها 

گفته به لب یه یا حسین و مرده

 

رو قبر من بریزید

تربت کربــلا ، کمی گل یـــاس

حک بکنید رو قلبم

جون داده تاسوعا برای عباس

 

http://soltane---eshgh.blogfa.com/post-11.aspx







برچسب ها دانلود نوحه زیبا سینه زنی دانلود مداحی سبک مداحی دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا نوحه دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا مداحی دانلود مداحی جدید متن مداحی دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا گلچین مداحی شعر مداحی دانلود نوحه جدید و زیبا شعر مداحی دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا دانلود نوحه دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا متن مداحی دانلود مداحی دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا تکست مداحی دلـم هـواتو کرده منـو ببـر به کربلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو