loading...

ام پی تری فول

اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش,صدای ارومه دلم پر از گلایه میشدش,همین ک اروم ندارم همش دارم کم میارم,بخدا داغون شدم دیگه طاقت ندارم,به یادگاریای تو خیره میشم همشاگه دنیای منم پر از ستاره میشدش,صدای ار

حسین بازدید : 545 چهارشنبه 22 اسفند 1397

اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش
,
صدای ارومه دلم پر از گلایه میشدش
,
همین ک اروم ندارم همش دارم کم میارم
,
بخدا داغون شدم دیگه طاقت ندارم
,
به یادگاریای تو خیره میشم همش

اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش
,
صدای ارومه دلم پر از گلایه میشدش
,
همین ک اروم ندارم همش دارم کم میارم
,
بخدا داغون شدم دیگه طاقت ندارم
,
به یادگاریای تو خیره میشم همش

 

دانلود اگه دنیای منم پرازستاره میشدش صدای آروم دلم پر از گلایه میشدش







برچسب ها اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش صدای ارومه دلم پر از گلایه میشدش همین ک اروم ندارم همش دارم کم میارم بخدا داغون شدم دیگه طاقت ندارم به یادگاریای تو خیره میشم همش متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش دانلود آهنگ بیکلام اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش کد آهنگ پیشواز همراه اول اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش دانلود آهنگ اگه دنیای منم پر از ستاره میشدش با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو