loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ آرامش احسان حق شناس,    دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس,    عشق احسان حق شناس,    احسان حق شناس عاشق چشماتم,   

حسین بازدید : 155 دوشنبه 02 مهر 1397



,    متن آهنگ آرامش احسان حق شناس
,    دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس
,    عشق احسان حق شناس
,    احسان حق شناس عاشق چشماتم
,    دانلود آهنگ آرامش از احسان حق شناس
,    دانلود آرامش احسان حق شناس
,    اهنگ ارامش احسان حق شناس
,    اهنگ احسان حق شناس
,    اهنگ احسان حق شناس عشق

http://www.faratext.com/

متن آهنگ ای کاش احسان حق شناس
Lyrics Music Ehsan Haghshenas Ey Kash

متن آهنگ ای کاش احسان حق شناس

 

ترانه و شعر آهنگ ای کاش احسان حق شناس

تو دستامو بگیر و یه نفس از من دور نشو بازم بگو هستی کنارم نمیذاری بشکنم
تو مرهمه دلم باش چاره ی این تنهاییام از بس که من غرقه تو میشم خودممو خط میزنم

ای کاش شدنی بود اما میدونم تو دیگه پیشم بر نمیگردی
داغونم از اون روزی که رفتی دنیای منو وارونه کردی

من بی تو دارم از پا میفتم تو بدونه من غصه نداری
رفتی و واسه عشقی که داشتیم حتی یه قدم بر نمیداری

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو

تکست آهنگ ای کاش احسان حق شناس

یا حالمو ببینو یا دیگه از ذهنم برو که من تو رو هر جا ببینم خودم از بین میرم
یا اینبار تموم کن یا دیگه بیا یه کاری کن که من برات هیچی نبودم ولی دارم از دست میرم

ای کاش شدنی بود اما میدونم تو دیگه پیشم بر نمیگردی
داغونم از اون روزی که رفتی دنیای منو وارونه کردی

من بی تو دارم از پا میفتم تو بدونه من غصه نداری
رفتی و واسه عشقی که داشتیم حتی یه قدم بر نمیداری

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو

فکر دل منم باش تو نذار این دیوونه که با عشقه تو زنده ست برای تو همش دلتنگ بشه
این دوری رو تموم کن منو تو برزخ جا نذار وقتی میدونی بی تو قلبم واسه تو پر میکشه همیشه

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو

همه جا تویی تو فکر و خیالم نباشی چجوری طاقت بیارم
به کجا رسیده از غصه کارم کار من تمومه بی تو







برچسب ها متن آهنگ آرامش احسان حق شناس دانلود آهنگ عشق از احسان حق شناس عشق احسان حق شناس احسان حق شناس عاشق چشماتم دانلود آهنگ آرامش از احسان حق شناس دانلود آرامش احسان حق شناس اهنگ ارامش احسان حق شناس اهنگ احسان حق شناس اهنگ احسان حق شناس عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو