loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ  دل من از پویا یزدانی ریمیکس Remix,Text Music & Download music,  دل من از پویا یزدانی اهنگ جدید,دانلود ترانه  دل من از پویا یزدانی,Iranian Music,mp3  دل من از پویا

حسین بازدید : 329 پنجشنبه 05 مهر 1397

دانلود آهنگ  دل من از پویا یزدانی ریمیکس Remix,Text Music & Download music,  دل من از پویا یزدانی اهنگ جدید,دانلود ترانه  دل من از پویا یزدانی,Iranian Music,mp3  دل من از پویا یزدانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دل من از پویا یزدانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  دل من از پویا یزدانی,Download New Music,دانلود بهترین آهنگها,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود رایگان اهنگ  دل من از پویا یزدانی,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ 97 ,دانلود موزیک  دل من از پویا یزدانی,دانلود آهنگ زیبا,دانلود اهنگ ایرانی,متن آهنگ  دل من از پویا یزدانی,دانلود آهنگ  دل من از پویا یزدانی کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,متن موزیک  دل من از پویا یزدانی,دانلود متن اهنگ  دل من از پویا یزدانی,کد آوای انتظار همراه اول  دل من از پویا یزدانی,تکست آهنگ  دل من از پویا یزدانی,متن ترانه  دل من از پویا یزدانی,دانلود آهنگ  دل من از پویا یزدانی,دانلود   دل من از پویا یزدانی,

 

http://nakaman.net/

بذار بگم خط بکشی زیر تموم گریه ها

نگی چه سخته عاشقی تو همه ترانه ها

همون غریبه دلی که قاصدک شد واسه من

همون پریشون شبم که واسه پر زده شب واسه غم

حالا شده یه غریبه تو واژه های بی کسی

شده واسم یه رهگذر تو جاده ی بی کسی

یه بار دل غمگین من تو این قمار بی کسی 

گریه نکن نگو چرا تو هم بهش نمیرسی …..

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ دل من از پویا یزدانی ریمیکس Remix Text Music & Download music دل من از پویا یزدانی اهنگ جدید دانلود ترانه دل من از پویا یزدانی Iranian Music mp3 دل من از پویا یزدانی کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من از پویا یزدانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من از پویا یزدانی Download New Music دانلود بهترین آهنگها دانلود اهنگ گلچین شده دانلود رایگان اهنگ دل من از پویا یزدانی دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 دانلود موزیک دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ زیبا دانلود اهنگ ایرانی متن آهنگ دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ دل من از پویا یزدانی کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو