loading...

ام پی تری فول

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره دلم گرفته امشب گریم بی اختیاره غم و غصه چو بارون به حال من میباره شکسته ام یه گوشه با قلبی پاره پاره شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره شدم مثل یه مرغی که بال و پ

حسین بازدید : 138 پنجشنبه 21 فروردین 1399

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره

دلم گرفته امشب گریم بی اختیاره

غم و غصه چو بارون به حال من میباره

شکسته ام یه گوشه با قلبی پاره پاره

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره

دل بی یار و بی تاب چو اسب بی سواره

شده بی یار و همدم اما چاره نداره


شده بی یار و همدم اما چاره نداره

زحال من مجنون کسی خبر نداره

زحال من مجنون کسی خبر نداره

سوز درد دل من با پرده دو تاره

سوز درد دل من با پرده دو تاره

صدای نال چون غریبی در مزاره

صدای نال چون غریبی در مزاره

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره

شدم مثل یه مرغی که بال و پر نداره

دل بی یار و بی تاب چو اسب بی سواره

شده بی یار و همدم اما چاره نداره

شده بی یار و همدم اما چاره نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو