دانلود آهنگ علی باقری یادت باشه
Download Music Ali Bagheri Yadet Bashe

آهنگ علی باقری بنام یادت باشه

من میمیرم تو زنده باش فقط یه چیز یادت باشه

یادت باشه دوست دارم همیشه یادت باشه

دانلود آهنگ علی باقری یادت باشه

 

متن آهنگ یادت باشه از علی باقری

صبر کن یه روزم میرسه تو عاشق کسی بشی
Sabr Kon Ye Roozam Mirese To Asheghe Kasi Beshi

دارم تجسم میکنم اون روز داری چی میکشی
Daram Tajasom Mikonam Oun Rooz Dari Chi Mikeshi

منو به خاطر بسپار شاید که لازمت شدم
میفهمی من چی کشیدم چجوری عاشقت شدم یادت باشه

خوب دیگه وقت رفتنه رفتن من مردنمه
تو این غمار عاشقی باختن من بردنمه

من میمیرم تو زنده باش فقط یه چیز یادت باشه
یادت باشه دوست دارم همیشه یادت باشه

ترانه آهنگ یادت باشه از علی باقری

صبر کن یه روزم میرسه تو عاشق کسی بشی
Sabr Kon Ye Roozam Mirese To Asheghe Kasi Beshi

دارم تجسم میکنم اون روز داری چی میکشی
Daram Tajasom Mikonam Oun Rooz Dari Chi Mikeshi

منو به خاطر بسپار شاید که لازمت شدم
میفهمی من چی کشیدم چجوری عاشقت شدم یادت باشه