دانلود آهنگ امیر عظیمی مرموز

Download Music Amir Azimi MarMooz

آهنگ امیر عظیمی بنام مرموز

منو برنگردون به حاله خودم

به قدری خرابم که پاسوز شدم

ترانه:هیراد حاتمی+آهنگ و تنظیم:امیر عظیمی

دانلود آهنگ امیر عظیمی مرموز

 

متن آهنگ مرموز از امیر عظیمی

منو برنگردون به حاله خودم

به قدری خرابم که پاسوز شدم

به هر کی رسیدم پرسید ازم واسه عشقه کی تلخو مرموز شدم

منو برنگردون به حاله خودم واسه گفتن از عشق نفس مونده بود

براش سخت نگیرو تلافی نکن

کسی که همه عمرو بازنده بود

عجب طاقتی دارند این لحظه ها تو هر ثانیه از تو دل میکنن

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran

عجب طاقتی دارن این لحظه ها

تو هر ثانیه از تو دل میکنن

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran

بدونه گذرنامه میگذشت ازم

نگاهی که خیره به چشم منه

نه این ترس نیست یه چیز دیگست

تپشهایی که تو سینه میزنه

منو برنگردون به حاله خودم

تو باشی دیگه با کسی کاری نیست

تو یادم دادی روزایه زندگی

همیشه همونجور که دوست داری نیست

عجب طاقتی دارند این لحظه ها تو هر ثانیه از تو دل میکنن

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran

عجب طاقتی دارن این لحظه ها

تو هر ثانیه از تو دل میکنن

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran

ترانه آهنگ مرموز از امیر عظیمی

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran

عجب طاقتی دارن این لحظه ها

تو هر ثانیه از تو دل میکنن

امیدم به این بود که آخر منو

omidam be in bod ke akhar mano

به جایی که خواستم با تو میبرن

be jayi ke khastam ba to mibaran