loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ میخوام بگم دوست دارم اما میگم برو بیخیال,    دانلود اهنگ صدای نفرتی مهدی اصیلی,    اهنگ صدای نفرتی از مهدی اصیلی,    دانلود

حسین بازدید : 1095 دوشنبه 04 آذر 1398


,    دانلود اهنگ میخوام بگم دوست دارم اما میگم برو بیخیال
,    دانلود اهنگ صدای نفرتی مهدی اصیلی
,    اهنگ صدای نفرتی از مهدی اصیلی
,    دانلود اهنگ هرچی گل برای تو هدیه کنم ای نازنین
,    اهنگ ورد زبونت همینه که صدای من نفرتیه
,    دانلود اهنگ درد زمونه همینه که صدای من نفرتیه
,    ریمیکس اهنگ صدای نفرتی
,    آهنگ میخوام بگم دوست دارم اما نگو برو بیخیال
,    دانلود اهنگ هرچی گله برای تو هدیه کنم ای نازنین
,   

http://www.myfaza2music.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D8%AD%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%86/

ورد زبون همه اینه
که صدای من نفرتیه
ولی واسه تو عزیز من
سر آمد عاشقیه
میخوام بگم دوستت دارم
اما نگو ،برو بی خیال
تو هی میگی ولم بکن
بی خیال این عشق محال
هر چی بگی برای تو
همون میشم ای نازنین
میشم مثل یه مرغکی
تو دست تو بازم اسیر
تویی تمام زندگیم
برات میمیرم نازنین
توی تموم خاطره هام
هر روز کنارت میشینم من
به یادتو به یاد عشقم
میشینم با کوله بار درد
تو رو میشونم من ، هر روز کنارم
به خیال خودم میگم من تو رو دارم
ولی اینو می دونم
نیستی تو پیشم
میخوام به توبگم من تو رو دارم
ورد زبون همه اینه
که صدای من نفرتیه
ولی واسه تو عزیز من
سر آمد عاشقیه
میخوام بگم دوستت دارم
اما نگو برو بی خیال
تو هی میگی ولم بکن
بی خیال این عشق محال
هر چی بگی برای تو
همون میشم ای نازنین
میشم مثل یه مرغکی
تو دست تو بازم اسیر
تویی تمام زندگیم
برات میمیرم نازنین







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام بگم دوست دارم اما میگم برو بیخیال دانلود اهنگ صدای نفرتی مهدی اصیلی اهنگ صدای نفرتی از مهدی اصیلی دانلود اهنگ هرچی گل برای تو هدیه کنم ای نازنین اهنگ ورد زبونت همینه که صدای من نفرتیه دانلود اهنگ درد زمونه همینه که صدای من نفرتیه ریمیکس اهنگ صدای نفرتی آهنگ میخوام بگم دوست دارم اما نگو برو بیخیال دانلود اهنگ هرچی گله برای تو هدیه کنم ای نازنین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو