loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,دانلود رایگان اهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,متن آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,کد آهنگ پیشواز همراه اول ارش پناهی به نام بریدم ازت,دانلود آهنگ ارش پناهی به نا

حسین بازدید : 393 پنجشنبه 03 آبان 1397

دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,دانلود رایگان اهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,متن آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,کد آهنگ پیشواز همراه اول ارش پناهی به نام بریدم ازت,دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت ریمیکس Remix,دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول ارش پناهی به نام بریدم ازت,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ارش پناهی به نام بریدم ازت,اکورد آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت,

بریدم ازت دیگه دوستت ندارم میدونی
دیگه توی قلبم جایی نداری میدونی

تو که خیانت برات کاری نداره میتونی
دیگه نمیخوام منو ببینی میخوام تنها بمونی

اون که یه روز بهت میگفت دوستت دارم
منو بازی گرفت و دلمو دیوونه کرد

اون که یه روز برام میمرد و جون میداد
آخه دوباره یکی دیگه رو بهونه کرد

گفتم دلم چیشده باز پریشونی
دل منم گلایه از زمونه کــــــرد


اون که یه روز بهت میگفت دوستت دارم
منو بازی گرفت و دلمو دیوونه کرد

اون که یه روز برام میمرد و جون میداد
آخه دوباره یکی دیگه رو بهونه کرد

گفتم دلم چیشده باز پریشونی
دل منم گلایه از زمونه کــــــرد

 







برچسب ها دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت دانلود رایگان اهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت متن آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت کد آهنگ پیشواز همراه اول ارش پناهی به نام بریدم ازت دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت ریمیکس Remix دانلود آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول ارش پناهی به نام بریدم ازت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ارش پناهی به نام بریدم ازت اکورد آهنگ ارش پناهی به نام بریدم ازت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو