loading...

ام پی تری فول

کد آوای انتظار همراه اول  تو منو نمیخوای,متن آهنگ  تو منو نمیخوای,دانلود آهنگ  تو منو نمیخوای کیفیت 320,دانلود آهنگ  تو منو نمیخوای,اکورد آهنگ  تو منو نمیخوای,دانلود رایگان اه

حسین بازدید : 207 سه شنبه 08 آبان 1397

کد آوای انتظار همراه اول  تو منو نمیخوای,متن آهنگ  تو منو نمیخوای,دانلود آهنگ  تو منو نمیخوای کیفیت 320,دانلود آهنگ  تو منو نمیخوای,اکورد آهنگ  تو منو نمیخوای,دانلود رایگان اهنگ  تو منو نمیخوای,دانلود آهنگ  تو منو نمیخوای ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تو منو نمیخوای,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تو منو نمیخوای,

متن آهنگ تو منو نمیخوای از پسران شرقی

نوازش دستات نمیره از یادم
دلی که میخواستی من به تو دادم
نمیگیره جاتو کسی واسه ی من
منی که حتی با یاد تو شادم
در و دیوار اینجا بدون تو
دلگیر رفتن بهتر از موندن
قلم و دفتر و شعر و کاغذم
بهونه ایی واسه از تو خوندن
نوازش دستات نمیره از یادم
دلی که میخواستی من به تو دادم
نمیگیره جاتو کسی واسه ی من
منی که حتی با یاد تو شادم
در و دیوار اینجا بدون تو
دلگیر رفتن بهتر از موندن
قلم و دفتر و شعر و کاغذم
بهونه ایی واسه از تو خوندن
نوازش دستات نمیره از یادم
دلی که میخواستی من به تو دادم
نمیگیره جاتو کسی واسه ی من
منی که حتی با یاد تو شادم
در و دیوار اینجا بدون تو
دلگیر رفتن بهتر از موندن
قلم و دفتر و شعر و کاغذم
بهونه ایی واسه از تو خوندن
نوازش دستات نمیره از یادم
دلی که میخواستی من به تو دادم
نمیگیره جاتو کسی واسه ی من
منی که حتی با یاد تو شادم
در و دیوار اینجا بدون تو
دلگیر رفتن بهتر از موندن
قلم و دفتر و شعر و کاغذم
بهونه ایی واسه از تو خوندن

 

دانلود آهنگ کیفیت ۳۲۰

 

http://mytopseda.ir/







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول تو منو نمیخوای متن آهنگ تو منو نمیخوای دانلود آهنگ تو منو نمیخوای کیفیت 320 دانلود آهنگ تو منو نمیخوای اکورد آهنگ تو منو نمیخوای دانلود رایگان اهنگ تو منو نمیخوای دانلود آهنگ تو منو نمیخوای ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول تو منو نمیخوای کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو منو نمیخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو