loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ مثل زندگی رضا صادقی,    دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم,    دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام نفس,    دانلود اهنگ رضا صا

حسین بازدید : 149 سه شنبه 08 آبان 1397


,    دانلود اهنگ مثل زندگی رضا صادقی
,    دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم
,    دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام نفس
,    دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم ببین
,    من عاشقت شدم چه زود رضا صادقی
,    دانلود اهنگ نفس رضا صادقی
,    دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم چه زود
,    دانلود اهنگ رضا صادقی گمونم
,    دانلوداهنگ عاشقیت از رضا صادقی

,   

متن آهنگ نفس رضا صادقی

نفس نفسای تو میدونه بری عاشق و دیوونه میشم جون نگات که همه ی جهان توشه
نذار گم بشم این گوشه بگیر دستای سردی که دستای گرمتو دوباره میپوشه
من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشق تو بود

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی نفس با لینک مستقیم

مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشق تو بود
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

http://rozmusic.com/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C-%D9%86%D9%81%D8%B3.html

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ مثل زندگی رضا صادقی دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام نفس دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم ببین من عاشقت شدم چه زود رضا صادقی دانلود اهنگ نفس رضا صادقی دانلود اهنگ رضا صادقی من عاشقت شدم چه زود دانلود اهنگ رضا صادقی گمونم دانلوداهنگ عاشقیت از رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو