loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,دانلود آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,دانلود آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین ریمیکس Remix,دانلود آهن

حسین بازدید : 146 چهارشنبه 09 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,دانلود آهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,دانلود آهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین کیفیت 320,اکورد آهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,کد آوای انتظار همراه اول  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,دانلود رایگان اهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,متن آهنگ  ای خاطرات روزهای گرم و شیرین,

http://tehranmusicdl.net/59839/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D9%87%D9%88%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C/

 

متن آهنگ محمد نوری غم بیهودگی ها
در من غم بیهودگیها می زند موج ، در تو غروری از توانِ من فزون تر
در من نیازی می کشد پیوسته فریاد ، در تو گریزی می گشاید هر زمان پر
ای کاش در خاطر ، گل مهرت نمی رُست ، ای کاش در من آرزویت جان نمی یافت
ای کاش دستِ ، روز و شب با تار و پودش ،از هر فریبی ، رشته ی عمرم نمی بافت
ای کاش دستِ ، روز و شب با تار و پودش ،از هر فریبی ، رشته ی عمرم نمی بافت

اینک دریغا آرزویِ نقش بر آب ، اینک نهالِ آرزو بی برگ و بی برگ
در من غمِ بیهودگیها می زند موج ، در تو غروری از توانِ من فزون تر
اندیشه یِ ، روز و شبم پیوسته این است
اندیشه یِ ، روز و شبم پیوسته این است
من برتو بستم دل ، دریغ ، دریغ از دل که بستم
افسوس بر من ، افسوس بر من ، افسوس ، افسوس
گوهر خود را فشاندم ، در پای بتهایی که باید می شکستم
افسوس بر من ، افسوس بر من ، افسوس ، افسوس
گوهر خود را فشاندم ، در پایه و طوری که رویت می شکستم
ای خاطراتِ روزهایِ گرم وشیرین ، دیگر منو با خویشتن تنها گذارین
در این غروبِ سردِ دردانگیزِ پاییز ، با محنتِ گم و غریبم واگذارین
در من غم بیهودگیها می زند موج

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خاطرات روزهای گرم و شیرین دانلود آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین دانلود آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین ریمیکس Remix دانلود آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین کیفیت 320 اکورد آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین کد آوای انتظار همراه اول ای خاطرات روزهای گرم و شیرین کد آهنگ پیشواز همراه اول ای خاطرات روزهای گرم و شیرین دانلود رایگان اهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین متن آهنگ ای خاطرات روزهای گرم و شیرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو