loading...

ام پی تری فول

اگر خواهم دل را با تو گویم جا نمیبینم اگه جایی کنم پیدا تو را تنها نمیبینم اگر تنها تو را بینم جایی هم کنم پیدا ز شادی دست و پا را گم کنم خود را نمیبینم ای عشق من یاد آن لحظه آن لحظه خوش و شیرین ک

حسین بازدید : 169 چهارشنبه 23 آبان 1397

اگر خواهم دل را با تو گویم جا نمیبینم

اگه جایی کنم پیدا تو را تنها نمیبینم

اگر تنها تو را بینم جایی هم کنم پیدا

ز شادی دست و پا را گم کنم خود را نمیبینم

ای عشق من یاد آن لحظه آن لحظه خوش و شیرین که من به تو دل دادم نرورد هرگز از یادم

ای عشق من بی نظیری تو در تمام این عالم شبیه تو ندیدم ندیدم و نشنیدم

 

 

آه اما با این همه خوبی دلت فکر دل من نیست

دل مانند من از عشق همیشه در تپیدن نیست

اما تو را تا آخر دنیا همیشه دوست خواهم داشت

جهانی گر کند قصد هلاکم بهر تو جان دهم اما

دست از تو بر نخواهم داشت

http://mybehtaraneh.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو