loading...

ام پی تری فول

دوباره دوباره ، صحبت عشق است و حدیثِ آرزودوباره دوباره ، شوق وصال آمد از عاشقی بگوبگو بگو بگو ، بگو که تو هم مثل من عاشق و دیوونه ایبگو که تا دنیا دنیاست ، عروس این خونه ایخونه ی قلب من مال توست / چشم

حسین بازدید : 113 شنبه 26 آبان 1397

دوباره دوباره ، صحبت عشق است و حدیثِ آرزو

دوباره دوباره ، شوق وصال آمد از عاشقی بگو

بگو بگو بگو ، بگو که تو هم مثل من عاشق و دیوونه ای

بگو که تا دنیا دنیاست ، عروس این خونه ای

خونه ی قلب من مال توست / چشم من همیشه دنبال توست


از تو خوندن ؛ پایان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

بی تو دردم درمان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

ای جان من ، جانان من / هم درد و هم ، درمان من

هر روز از تکرار اسمت ، به نفس نفس می افتم

نه فکر کار دیگه ، نه به یاد کس می افتم

حاکیه عشق تو مثله ، رنگ سبز نو بهاره

هر چی که قشنگ و زیباست ، تو رو یاد من میاره

بگو بگو بگو ، بگو که تو هم مثل من عاشق و دیوونه ای

بگو که تا دنیا دنیاست ، عروس این خونه ای

خونه ی قلب من مال توست / چشم من همیشه دنبال توست

از تو خوندن ؛ پایان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

بی تو دردم درمان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

ای جان من ، جانان من / هم درد و هم ، درمان من

مثل پرواز تخیل قشنگ کودکان / روی برگ میون باورم نوشتمت

و به یاد خاک بارون زده ی کوچه ی عشق / تو رو با اشک چشام توو دفترم نوشتمت

آنچنان شکر به درگاه خدا کردم تا ؛ / اومدن فرشته ها از آسمون به دیدنت

بگو بگو بگو ، بگو که تو هم مثل من عاشق و دیوونه ای

بگو که تا دنیا دنیاست ، عروس این خونه ای

خونه ی قلب من مال توست / چشم من همیشه دنبال توست

از تو خوندن ؛ پایان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

بی تو دردم درمان نداره / دور از تو موندن امکان نداره

ای جان من ، جانان من / هم درد و هم ، درمان من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو